«Гүлшат кенті әкім аппараты» ММ

қызметі бойынша ақпарат


  1. Байланыс ақпараты:

  • Заңды тұлғаның мекен-жайы:

Инд. 100300 Қарағанды облысы, Балқаш қаласы, Гүлшат кенті, Ағыбай батыр көшесі;

 1. «Гүлшат кенті әкім аппараты» ММ құрылымы- 4 бірлік

р/с

Аты-жөні

Туған күні

лауазымы

білімі

мамандығы

квалификация

1.

Шохметов Мұхтар Серікұлы

24.12.

1962ж.

Кент әкімі

жоғарғы

заңгер

заңгер

2.

Әбілева Назым тлегенқызы

18.03.

1956ж.

Бас маман

жоғарғы

Экономика және ауыл шаруашылық өндірісін ұйымдастыру

Ауыл шаруашылық өндірісінің экономист-ұйымдастырушысы

3.

Мұсабекова Гүлшат Айтжанқызы

20.10.

1963ж.

Бас маман

Арнайы орта

Бухгалтерлік есебі

Техник-бухгалтер

4.

Мұхатаева Баян Бекетайқызы

09.03.

1963ж.

Бас маман-бас есепші

Арнайы орта

Бухгалтерлік есебі

Техник-бухгалтер

Азаматтарды қабылдау уақыты:

Жеке сұрақтармен қабылдау жүргізеді- М.С. Шохметов кент әкімі

Әр сәрсенбі күні сағат 17.00.-ден 18.00.-ге дейін.

  1. Мекеменің қызметі туралы қысқаша ақпарат:

Кент әкімі аппаратының негізгі міндеттеріне:

- Кент әкімі қызметінің ақпараттық-аналитикалық, ұйымдастырушылық - құқықтық және материалдық-техникалық қамтамасыз етілуін жүзеге асыру;

- Балқаш қаласы әкімідігі мен әкімінің, кент әкімінің актілері мен тапсырмаларының орындалуын ұйымдастыру мен бақылау;

- Балқаш қаласы әкімідігі мен әкімінің, кент әкімінің актілері мен тапсырмаларын сөзсіз, толық және уақытында орындау;

- Кент аумағындағы жұмыстардың жағдайы туралы кент әкіміне уақытында және толық ақпарат беру;

- Кент әкімі аппараты өз құзіреті шегінде келесі міндеттерді жүзеге асырады.

- Кент шекарасында Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің, Қарағанды облысының және Балқаш қаласы әкімідігіның ішкі және сыртқы саясатының негізгі бағыттарын жүзеге асыруға, кентті дамытудың әлеуметтік және экономикалық бағдарламаларын өңдеуге қатысады, бағдарламаның жүзеге асырылуын қадағалайды, өз құзіретінің шегінде;

- Өз өкілдігіне сай кент шекарасында орналасқан жоғарғы атқарушы органмен делегатталған кәсіпорындардың, ұйымдар мен мекемелердің жұмыстарын үйлестіреді, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын мемлекеттік органдардың қызметін әрекеттестіру мен ұйымдастыруды қамтамасыз етеді;

- Әлеуметтік-экономикалық реформаларды жүзеге асыру тактикаларын және механизмдерін жетілдіреді, осы мақсатта кент аумағындағы мемлекеттік мекемелелерден ақпаратты сұратуға және талдау жасауға, әкімнің кесімдерін әзірлеуге, олардың орындалуын бақылауға, әлеуметтік – экономикалық жағдайды дамыту сұрақтары бойынша ұсыныстар және болжауды қалыптастыру арқылы кенттің әлеуметтік – экономикалық даму стратегиясын, оны жүзеге асыру жөніндегі іс – шаралар жиынтығын әзірлеуге қатысады;

- Республика заңдарының, Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің, Қарағанды облысы және Балқаш қаласы әкімі мен әкімідігі актілерінің орындалуын ұймдастырып, қамтамасыз етеді, кент әкімі актілерінің орындалуын бақылайды;

- Балқаш қаласы әкімі аппаратымен, мемлекеттік мекемелермен, ведомствалармен, кенттердің әкімі аппаратарымен, қалалық Мәслихатпен, қоғамдық ұйымдармен бірлесіп әрекеттесуді қамтамасыз етеді;

- Кент әкімі өткізетін мәжілістердің, жолуғылар мен басқа да шаралардың ақпараттық – аналитикалық, ұйымдастыру – құқықтық және материалды – техникалық қамтамасыз етілуін, кент әкім аппаратына шаруашылық, қаржылық, материалды – техникалық, әлеуметтік – тұрмыстық қызмет көрсету бойынша сұрақтарын шешеді;

- Кент әкімі қызметінің құжаттандырылуының қамтамасыз етілуін ұйымдастырады, қызметтік құжаттарды, хаттарды, азаматтардың арыздары мен өтініштерін қарастырады, азаматтарды жеке қабылдау жүргізеді, азаматтардан түскен хаттар мен өтініштердің анализін, құжатағысын, іс жүргізу ісін жөндеу мен толық жетілдіру, сонымен қатар мемлекеттік және орыс тілінде жұмыс істеуін қамтамасыз етеді;

- Кент әкімінің өкімдері мен шешімдерінің сақталуын қамтамасыз етеді; жергілікті атқарушы билік органдарында кадрлық саясатты, кент әкімінің номенклатурасына кіретін ұсыныстарды енгізу мен жаттау жұмыстарын ұйымдастыру жолымен жүзеге асырады, кадрлар қорын құрауды, оларды оқытуды, сынақтан өткізу және қайта даярлауды ұйымдастырады;

- Кент әкімі аппараты қызметінің күнделікті ақпарат құралдырында баяндалуын және олармен бірлесіп әрекет жасауды ұйымдастыру, Қазақстан Республикасы Президентінің, Үкіметінің өткізетін ішкі және сыртқы саясатын, кенттегі экономикалық және әлеуметтік жағдайды, сұрақтардың шешімін табу жолдарын түсіндіреді;

- Кенттегі заңдылықтар мен құқықтық тәртіпті нығайту сұрақтары бойынша кент әкімі құқықтық органдар мен сот жүйесі органдарымен үйлестіріп әрекет жасауды ұйымдастырады;

5. Мекеменің жұмыс регламенті:

Гүлшат кенті әкім аппаратының жұмыс тәртібі: бес күндік, сегіз сағаттық сағат 9.00.-ден 18.00.-ге дейін, түскі үзіліс сағ. 13.00.-ден 14.00.-ге дейін.

Гүлшат кентінің әкімі М. Шохметов

Орынд. Г.А. Мұсабекова

45494

  Гүлшат кенті әкім аппаратының бас маманы- Назым Тлегенқызы Абилова

Гүлшат кентінің әкімі – Мұхтар Серікұлы Шохметов

 Гүлшат кенті әкім аппаратының бас маманы- Гүлшат Айтжанқызы Мұсабекова

Гүлшат кенті әкім аппаратының бас есепшісі – Баян Бекетайқызы Мұхатаева